فروشگاه اینترنتی محصولات بادی (ایرانی تکس)

به فروشگاه اینترنتی محصولات بادی خوش آمدید!

راهنمای کاناپه بادی

چرا کاناپه بادی؟

- وزن بسیار کم، با توجه به اندازه بزرگی که این کاناپه دارد وزن بسیار کمی داشته و بزرگترین آن 8 کیلوگرم است! این مزیت اجازه میدهد تا شما براحتی بتوانید این محصول را جا به جا کنید و همیشه بهمراه خود داشته باشید.

- حجم کاناپه، شاید باور نکنید ولی وزن یک کاناپه بادی با قابلیت های مختلف حتی تا 5 کاره شدن اندازه یک ساک ورزشی متوسط باشد! بله این نکته ای است که توجه خیلی از افرادی را که نیاز به حمل و نقل یک وسیله در سفر ها برای خوابیدن و نشستن دارد به خود جلب کرده است.

- سهولت در جابجایی، این محصول حتی بعد از باد شدن نیز وزن زیادی ندارد، و با یک دست میتوان کاناپه را جابجا کرد، یعنی بهر شکلی که بخواهید میتوانید یک کاناپه بادی را در منزل و یا اتاق خود ببرید و دوباره جای آن را عوض کنید.

- باز و بسته کردن این محصول در آن واحد، براحتی در عرض 5 ثانیه حالت های این کاناپه قابل تغییر است، حتی در مدل های کاناپه 5 کاره بادی!

- قیمت کاناپه بادی، یک کاناپه با قابلیت هایی بسیار مختلف با این قیمت! این محصول به اندازه یک پنجم نمونه های معمولی یک کاناپه تختخوابشو چوبی قیمت ندارد.

- استفاده در همه جا، کاناپه بادی را در هر جایی که نیاز به خواب، استراحت، نشستن، چُرت زدن، تماشای تلوزیون، مطالعه و تکیه دادن و هر کار دیگری قابل استفاده است حتی استفاده در چادر مسافرتی!

کدام کاناپه بادی؟

کاناپه های موجود در بازار از نظر طراحی، جنس و ویژگی های ساختاری تفاوت های زیادی با هم دارند بنابراین پاسخ سوال فوق بستگی به نیاز و سلیقه شما دارد پس ابتدا لیستی از انتظارات خود از یک کاناپه بادی را تهیه کنید تا مدل مورد نظر خود را بتوانید براحتی انتخاب کنید برای تهیه این لیست می توانید از متن زیر استفاده کنید:

- محلی که برای قرار دادن کاناپه در نظر گرفته اید (سطوح خاکی و غیر تمیز می توانند کف وسیله بادی را کثیف کنند به هم خاطر این قسمت باید از جنسی قابل شستشو باشد اگر آن را در چنین مکانی استفاده می کنید این نکته را در نظر بگیرید).

- رنگ (نکته: رنگ های چرک تاب کثیفی ها را کم تر نشان می دهند)

- تعداد نفرات استفاده

- قابلیت تبدیل به تختخواب

- میزان راحتی و نرمی (از لحاظ ساختار داخلی)

- جنس بدنه (جیر، پی وی سی، برزنت و ...)

- فضای در دسترستان

- امکان پذیر بودن تعمیر آن

- وجود پمپ باد در بسته بندی و مدل پمپ باد مورد نظر خود

- وزن و حجم در حالت بدون باد و باد شده

- و غیره.

انواع کاناپه:

1) کاناپه بادی یک نفره

مناسب برای یک فرد بزرگسال یا یک کودک می باشد.

2) کاناپه بادی دو نفره

دو نفر همزمان و در کنار هم می توانند از آن استفاده کنند و اگر فقط خودتان باشید می توانید روی آن دراز کشیده و به کارهایی مانند مطالعه و تماشای تلویزیون مشغول شوید.

کاناپه بادی چند نفره

معمولا این مدل به صورت یک اِل انگلیسی (L) بوده و بیش از دو نفر روی نشیمنگاه آن جا می شوند.

3) کاناپه بادی یک نفره تخت خواب شو

تکه نشیمنگاه این مدل از روی هم قرار گرفتن دو یا سه تکه مجزا شکل می گیرد و با باز کردن تای لایه های متصل کننده آن ها نشیمنگاه بصورت یک تشک بادی در خواهد آمد. این مدل برای افرادی که از کمبود جا در اتاقشان رنج می برند بسیار کاربردی بوده هم چنین در مسافرت می توانید از آن هم برای نشستن و هم خوابیدن استفاده کنید.

4) کاناپه بادی دو نفره تخت خواب شو

تخت خواب این مدل نیز مانند مدل قبلی شکل می گیرد و ممکن است تعداد تکه های آن تنها دو عدد باشد اندازه این تکه ها طبیعتا به علت دو نفره بودن محصول بزرگ تر از مدل قبلی است.

5) کاناپه بادی چند کاره

نیمکت بادی، تشک بادی، کاناپه بادی، تشک بادی شیبدار و پشتی بادی حالت های مختلف این وسیله هستند در واقع یک محصول بسیار کاربردی و مفید و به ویژه اقتصادی می باشد هم چنین در سفرها و کمپ ها به چند حالت مختلف می تواند راحتی و آرامش شما را موقع استراحت فراهم کند.

6) کاناپه بادی کودک

مدل های کودکانه در ابعادی کوچک تر طراحی شده اند و طرح های شاد و بچه گانه نیز در بدنه آن ها بکار رفته است می توانید با این وسیله از بوجود آمدن مشکلات ستون فقرات و بد فرمی بدن کودک خود در اثر استفاده از سطوح نا مناسب برای نشستن جلوگیری کنید.

نکات مهم در سالم نگه داشتن کاناپه بادی در مواقع استفاده و نصب و جمع آوری:

- از پریدن روی آن جدا خودداری کنید چرا که اگر به ساختار داخلی آن آسیب وارد شود تعمیر آن هزینه نسبتا بالایی برای شما خواهد داشت.

- در مدل هایی که بدنه جیر یا حساس به آب دارند مراقب تماس آن ها با آب باشید.

- سطح زیر آن را همیشه چک کنید تا هیچ شیء تیزی حتی کوچک در این قسمت وجود نداشته باشد.

- از فرو بردن اشیاء تیز و برنده داخل هر قسمتی از بدنه خودداری کنید.

- از مواد شوینده قوی برای تمیز کردن مدل های قابل شستشو هرگز استفاده نکنید.

- هنگامی که بدنه بدون باد است آن را ساک مخصوصی قرار داده تا کثیف و سوراخ نشود.

مزایای کاناپه بادی اینتکس و بست وی:

- تولید شده از مواد مقاوم و با دوام

- وزن و حجم کم و جابه جایی راحت

- به علت ساختار داخلی طبی در جلوگیری از کمردرد و گرفتگی عضلات بسیار موثر است.

- تنوع در رنگ، جنس، ابعاد و طراحی

- قابل استفاده برای تمامی افراد خانواده

- عدم نیاز به ملحفه روی آن

نحوه باد کردن و خالی کردن کاناپه بادی:

بسیاری از مدل ها در بسته بندی دستگاه پمپ باد دارند ولی در مورد مدل هایی که بدون پمپ باد هستند نیاز است یک عدد خریداری کنید. هر تکه بادی دارای یک دریچه در بدنه می باشد آن را پیدا کرده و پمپ را به آن متصل کنید. درب پلاستیکی هر دریچه از خروج هوا جلوگیری می کند پس با باز کردن آن ها می توانید اقدام به خالی کردن باد کاناپه بادی کنید برای سرعت بخشیدن به خالی شدن هوا استفاده از پمپ باد توصیه می شود البته پمپ بادی که بتواند عمل عکس باد کردن یعنی تخلیه هوا را از بدنه انجام دهد.

انواع مختلف پمپ باد مخصوص کاناپه بادی:

- پمپ باد دستی

این پمپ ها معمولا در حالت ایستاده به شکل یک استوانه بلند بوده که در بالا دستگیره ای برای کشیدن پیستون به سمت بیرون و در پایین قسمتی برای قرار دادن پا به هدف ثابت نگه داشتن پمپ هنگام باد زدن تعبیه شده است. پمپ بادی دستی مدل های مختلفی داشته و از نظر توان و ابعاد متنوع است.

- پمپ باد پدالی

مزیت این پمپ ها راحتی در عمل باد زدن است چراکه با یک پا و به حالت ایستاده می توانید کاناپه بادی خود را متورم کنید.

- پمپ باد برقی

سرعت باد کردن این مدل از مدل های دیگر بیش تر بوده هم چنین نیاز به نیروی بدنی شما ندارد البته در مکان هایی که دسترسی به انرژی برق ندارید استفاده از آن غیر ممکن می شود.

- پمپ برقی و باتری خور

این مدل پمپ در واقع منبع تامین انرژی دو گانه دارد یعنی هم با انرژی برق 240-220 ولت کار کرده و هم با چند باتری قلمی کوچک و محدودیتی که در استفاده از پمپ های برقی ساده  در مناطق خارج از شهر را دارند در مورد این دستگاه وجود ندارد.

- پمپ باد فندکی ماشین

این پمپ دارای یک سیم رابط است که به فندک ماشین متصل شده و از این طریق انرژی لازم برای مکش هوا و فرستادن آن داخل کاناپه بادی را دارد این دستگاه برای مواقعی که به با ماشین به سفر می روید بسیار مناسب بوده و نسبت به پمپ های دستی و پدالی سرعت بیش تری در باد زدن دارد.

تست سلامت کاناپه بادی:

کاناپه های بادی نمایندگی اینتکس کیفیت بسیار بالایی دارند و بعد از ساخت در کارخانه مورد تست سلامت قرار گرفته اند با این حال شما نیز بسته به شهر محل اقامت به مدت محدودی مهلت تست سالم بودن آن را نیز دارید.

گارانتی:

ضمانت و گارانتی معمولا به پمپ بادهایی که از قبل در بسته بندی کاناپه بادی وجود دارند تعلق می گیرد.

خدمات پس از فروش:

بدنه کاناپه بادی در صورت سوراخ شدن قابل تعمیر می باشد البته این کار باید توسط متخصصان با تجربه و آگاه نمایندگی اینتکس صورت گیرد.

مطالب اخیر

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

ادامه مطلب
محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

ادامه مطلب
توپ استخری ارزان از کجا بخریم

توپ استخری ارزان از کجا بخریم

ادامه مطلب

ساعت مچی الکترونیکی بلک مچی

Brand
دسته بندی: الکترونیک
کد: MS46891340

40000 تومان
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.