فروشگاه اینترنتی محصولات بادی (ایرانی تکس)

به فروشگاه اینترنتی محصولات بادی خوش آمدید!

راهنمای مبل بادی

چرا مبل بادی؟

- وزن کم مبل بادی، هیچ محصولی به اندازه یک مبل بادی کم وزن نیست، هرگاه راجع به یک مبل میشنویم بیاد یک وسیله وزن دار میفتیم، وزن مبل از یک تا 2.5 کیلوگرم است!

- بسته بندی مبل بادی:

این بسته بندی تقریبا اندازه دو کتاب است، یعنی شاید این اندازه برای بعضی از مدلهای مبل بادی زیاد هم باشد!

براحتی میتوان یک مبل بادی را جابجا کرد:

 این محصول بعد از باد کردن هم وزنی ندارد، یعنی میتوان آنرا با یک دست هم بلند کرد البته باید گفت این موضوع ربطی به تکان خوردن مبل ندارد چرا که بعد از نشستن روی مبل وزن بدن ما روی آن قرار گرفته و دیگر قابل جابجایی نمیباشد.

قیمت مبل بادی:

قیمت انواع این مبل ها در مقایسه با سایر مبل های دیگر بسیار پایین است، اگر شما به یک مبل چوبی و هزینه خرید آن دقت کنید براحتی متوجه این مطلب میشوید.

استفاده از مبل بادی در سایر مکانها:

 اگر یک مبل بادی داشته باشید دیگر نیازی به دغدغه های فکری برا نشستن در سفر ها و یا حتی چادر های مسافرتی و ویلا یا محل کار خود ندارید، این مبل را میتوانید براحتی حتی در کیف دستی خود حمل کنید!

تنوع در طرح ورنگ و قابل استفاه برای سنین مختلف؟
بله این مبل ها در رنگ ها و اندازه های مختلف برای سنین مختلف از کودک تا بزرگسال استفاده میشوند.

- استفاده های مختلف از مبل بادی:

 این محصول را میتوان در چند مدل یافت: مبل بادی جهت نشستن یا جهت لَم دادن و مبل بادی جهت دراز کشیدن (مبل بادی تختخواب شو).

مبل بادی قابل تعمیر است:

 بله در صورتیکه یک مبل بادی سوراخ یا پنچر شود براحتی با لوازم تعمیراتی اینتکس یا همان چسب مخصوص اینتکس تعمیر میشود، در صورتیکه این پنچری ساده باشد توسط خود شخص و اگر پیچیده باشد توسط تعمیر کاران شرکت اینتکس انجام میگیرد.

کدام مبل بادی؟

انواع مختلف این محصول در فروشگاه ها موجود بوده و کمپانی های مختلفی آن را تولید می کنند اینتکس و بست وی دو شرکت بزرگ هستند که از سال ها پیش در زمینه تولید محصولات بادی فعالیت داشته و متخصصان و طراحان حرفه ای در آن ها فعالیت می کنند. پس اولین و مهم ترین نکته در انتخاب چنین وسیله ای توجه به معتبر بودن برند آن است چراکه کیفیت و دوام مبل بادی شما بستگی به این مورد دارد. موارد دیگری که در انتخاب شما موثر اند هدف استفاده از مبل، مکان استفاده و سلیقه شما می باشد. شرکت بست وی و اینتکس از طرح، سایز، رنگ و جنس های مختلفی در تولید محصولات بادی خود استفاده می کنند تا بتوانند به تمامی سلیقه ها پاسخ دهند. توضیحی در رابطه با موارد گفته شده در ادامه آورده می شود:

طرح: مبل بادی به اشکال مختلفی ساخته شده و هر یک دارای مزیت هایی هستند به عنوان مثال برخی دارای طرح های بچه گانه به شکل حیواناتی مانند فیل، خرس و غیره بوده و برای کودکان بسیار مناسب می باشد برخی حالتی شیک و سلطنتی دارند و در واقع اکثرا دارای یک پشتی تاج مانند هستند، برخی ساده و به شکل های مکعب مستطیل و دایره ای هستند.

سایز: مبل بادی در اندازه های کوچک (مناسب برای خردسالان) و بزرگ (برای نوجوانان و بزرگسالان) تولید می شود هم چنین می توانند بصورت یک نفره، دو نفره و یا چند نفره نیز باشد.

رنگ: طیف های رنگی زیادی در ساخت این محصول استفاده می شود برای کودکان اکثرا از رنگ های شاد مانند صورتی، آبی، زرد و قرمز و در بقیه موارد نیز در کنار همین رنگ ها، از طوسی، سورمه ای و مشکی و ... نیز استفاده می شود. نوع رنگ با سلیقه و دکور اطراف می تواند هماهنگ شود البته بسیاری از افراد مبل بادی های چرک تاب را انتخاب می کنند چراکه این رنگ ها قابلیت هماهنگ شدن بالایی با اکثر محیط ها داشته هم چنین کثیفی روی بدنه آن ها زیاد مشخص نمی شود.

جنس: جنس بدنه در این وسیله بسیار مهم است چراکه باید توانایی نگه داری باد داخل مبل بادی را داشته هم چنین نسبت به فشار و کشش نیز مقاوم باشد معمولا از مواد پلاستیکی به این منظور استفاده می شود و پلاستیک های مورد استفاده اکثرا وینیل و پی وی سی هستند. برزنت یک نوع پارچه مقاوم به نفوذ هوا و آب است و از آن نیز در تهیه مبل بادی استفاده می شود. برخی از انواع مبل بادی قابلیت استفاده در حمام و محیط های مرطوب را داشته و برخی فقط در قسمت هایی از بدنه به آب مقاوم اند.

 

انواع مبل بادی

- مبل بادی کودک

مدل های کودکانه ابعادی کوچک و مناسب جثه کودکان داشته و از مواد کاملا بهداشتی در تهیه آن ها استفاده شده تا هیچ خطری برای کودک نداشته باشند. معمولا این سری با دهان نیز می توانند باد شوند پس نیاز به پمپ باد های قوی و بزرگ ندارند. رنگ های آن ها شاد و اکثرا به اشکال فانتزی و به شکل شخصیت های کارتونی (مثل کیتی، باب اسفنجی، مرد عنکبوتی و حیوانات جنگل) هستند.

 

- مبل بادی شیبدار

همانطور که از نام آن پیداست این وسیله دارای یک پشتی با شیب ملایم است که در هنگام استراحت روی آن بدن شما به حالت نیمه خوابیده در می آید. معمولا شیارهایی رویه را ناهموار می کنند که دلیل اصلی در استفاده از آن ها جلوگیری از لیز خورد فرد می باشد. معمولا در مطالعه کتاب، استراحت های نیم روزی و حتی تماشای تلویزیون از این مدل استفاده می شود.

 

 

- مبل بادی تخت شو یک نفره

این مدل از یک یا دو تکه اضافی در قسمتی از خود تشکیل شده است که می توان آن ها را روی زمین پهن و به عنوان یک تخت خواب مورد استفاده قرار داد. این وسیله تنها یک نفر روی خود جای می دهد و می توان از آن برای جای خواب مهمان، به عنوان وسیله دو کاره در سفر و شب هایی که برای کار کردن مجبور به ماندن در شرکت محل کارتان هستید، استفاده کرد افرادی که دوست دارند همیشه در بستر خواب شخصی خود بخوابند و در استفاده از تخت های هتل ها مشکل دارند نیز وسیله ای مشکل گشا می باشد.

 

- مبل بادی تخت شو دو نفره

تشک بادی این محصول جای دو نفر را برای خواب فراهم می کند این مدل مانند مدل یک نفره بوده فقط از تکه های بادی بزرگ تری ساخته شده است. می توانید شب های کمپ را همراه با دوستتان و یا فرزند خود روی مبل بادی تخت شو دو نفره استراحت کرده و روزها به عنوان نشیمنی نرم و راحت از آن استفاده کنید.

 

- مبل بادی اسپیکر دار

در این مدل معمولا در کنارهای تکه بادی پشتی دو اسپیکر تعبیه شده و توسط یک سیم رابط به برق و توسط یک فیش مخصوص به گوشی موبایل، تبلت یا لپ تاب شما قابل اتصال است. این وسیله برای ریلکسیشن با موسیقی بسیار مناسب است.

 

- مبل بادی حمام و استخر

این محصول بدنه ای مقاوم به آب دارد و معمولا در قسمت نشیمن دارای منافذی است که از رویه به سمت کف باز هستند تا آب روی آن انباشته نشود. این وسیله در سایز کوچک برای حمام کردن نوزادان و نگه داری ایمن آن ها در حین انجام اینکار و هم چنین برای افراد بیمار و یا سالمندانی که قادر به ایستادن های طولانی نیستند بسیار مفید است.

 

نکاتی که برای سالم ماندن مبل بادی باید رعایت کنید:

- بسیاری از مدل ها دارای روکشی مخملی روی خود هستند که این پارچه در اثر تماس با آب حالت مخملی خود را به مرور از دست خواهد داد بنابراین هرگز آن را با آب نشویید تنها راه تمیز کردن آن استفاده از دستمال های مرطوب است که این روش می تواند به خوبی آن را تمیز کند پس نگران باقی ماندن لکه روی آن نباشید.

هرگز روی مبل بادی و یا وسیله های بادی دیگر نپرید چراکه که درزهای آن ها با پرس بسته شده اند هم چنین لایه هایی نیز ممکن است در داخل بسیاری از آن ها وجود داشته باشد که اتصالشان به بدنه پرسی است. فشارهای بیش از حد می تواند این درزها را از هم باز کرده و موجب بد شکلی قسمت داخلی و حتی پاره شدن بدنه شود.

اشیاء برنده و نوک تیز می توانند بدنه مبل بادی را سوراخ کند چه از مواد پلاستیکی ساخته شده باشند و چه از برزنت؛ بنابراین هرگز این گونه وسایل را در هیچ قسمتی از بدنه فرو نکرده و در قسمت زیرین هم زمین را از این وسایل پاکسازی کنید.

در تا کردن مبل بادی هنگام جمع آوری دقت کرده و در این حالت آن را همیشه درون یک محافظ قرار دهید چون ممکن است وسایلی که در کنار بدنه قرار می گیرند موجب کثیفی و یا حتی سوراخ شدن آن شوند.

- اگر مبل بادی شما در بسته بندی دارای پمپ باد نیست در انتخاب و خرید پمپ باد برای ان ویژگی های مبل از جمله اندازه و محل استفاده دقت کنید برای مثال خرید یک پمپ باد پر توان برای یک محصول بادی کوچک غیر منطقی بوده و هزینه اضافی غیر ضروری به شما تحمیل می کند. هرگز از پمپ باد ماشین و یا پمپ های غیر استاندارد نیز در باد کردن این وسیله استفاده نکنید.

- بدنه مبل بادی اگر از پی وی سی و وینیل است ممکن است در روزهای بسیار گرم کمی انعطاف پیدا کرده و حجم داخلی محصول را افزایش دهد و در روزهای بسیار سرد ممکن است بدنه منقبض و جمع تر شده و حجم داخلی را کاهش دهد به ترتیب در این مواقع محصول بصورت کم باد و پر باد دیده می شود. بهتر است به این نکته توجه داشته باشید و در این مواقع میزان باد داخلی را تنظیم کنید.

- مراقب باشید که بدنه حتی در قسمت هایی که قابل شستشو با آب است در برابر مواد شوینده قوی مقاوم نمی باشد بسیاری از مواد شوینده قوی می توانند باعث رنگ پریدگی و حتی نازک شدن این قسمت شوند پس حتما از صابون ها و مواد شوینده ملایم استفاده کنید.

مبل بادی برندهای اینتکس و بست وی چه مزیت هایی دارند؟

- توجه به سلیقه ها و کاربردهای مختلف در طراحی و تولید آن ها

- استفاده از مواد بهداشتی و غیر مضر برای سلامت انسان در ساخت

- تنوع در رنگ

- قسمت های کف و دور مبل بادی بست وی و اینتکس از جنس مقاوم به آب هستند.

- طبی بودن و جلوگیری از دردهای بدنی و گرفتگی ها در طول استراحت روی آن ها.

- با دوام و دارای طول عمر زیاد

- قابلیت تعمیر در صورت آسیب دیدن

- قیمت مناسب

- برخی مدل ها روی دسته یا نشیمنگاه دارای حفره قرار دادن لیوان و یا بطری آب معدنی هستند. 

پمپ باد مبل بادی

داخل بسته بندی برخی از مدل ها یک پمپ باد نیز قرار داده شده ولی برای باد کردن بقیه باید یک پمپ باد تهیه کنید البته مدل های بچه گانه و نوزادی را می توان با دهان هم باد کرد. 

انواع پمپ باد برند بست وی و اینتکس موجود در سایت:

پدالی: این مدل داری یک صفحه برای قرار دادن پا روی آن بوده و دوبل است یعنی باد داخل را نیز خالی می کند. پمپ با کیفیتی است و توان نسبتا خوبی دارد. ویژگی خوب آن عدم استفاده از دست برای باد زدن است.

 

 

برقی: پمپ باد برقی این دو برند مخصوص برق شهری کشورمان ایران که 240-220 ولت می باشد ساخته شده است. این مدل نیاز به نیروی بدنی شما ندارد و این مزیت اصلی آن است. در مکان هایی که به برق شهری دسترسی دارید یکی از بهترین دستگاه های باد کننده است چرا که در وقت و انرژی شما صرفه جویی خواهد کرد.

 

 

فندکی: افرادی که مبل بادی خود را در مسافرت و کمپ استفاده می کنند بهتر است از این نوع دستگاه استفاده کنند. پمپ باد فندکی به فندک اتومبیل متصل شده و نیروی خود را از این طریق تامین می کند سرعت آن نیز از پمپ های دستی و پدالی بیش تر است.

 

 

باتری خور: بسیاری از پمپ های برقی با باتری نیز کار می کنند در واقع در طراحی آن ها به مکان های دور از شهر و بدون براق توجه شده است.

 

 

دستی: پمپ باد دستی یک وسیله سبک و بی دردسر است. در تمامی مکان ها می توانید آنرا به همراه برده و در باد کردن مبل بادی مورد استفاده قرار دهید. معمولا به شکل یک استوانه ساخته شده که دارای یک میله متحرک و یک قسمت دسته مانند در انتهای خود است. با کشیده این میله به سمت بیرون و فرو بردن مجدد آن عمل باد زنی انجام می شود. معمولا پمپ های دستی اینتکس و بست وی دو کاره اند پس عمل خالی کردن محصول نیز با آن ها امکان پذیر خواهد شد.

 

 

روش باد و خالی کردن

بعد از تهیه پمپ باد مناسب می توانید شروع به نصب محصول کنید. بدنه بادی برای استقرار باید روی سطحی صاف و تمیز قرار گیرد اگر مکان مورد نظر شما اینگونه نیست می توانید از زیرانداز و کفپوش مانند فوم استفاده کنید. بدنه را روی چنین سطحی پهن کرده و شروع به باد زدن کنید. در بسیاری از مدل های مبل بادی محفظه بصورت یکدست نیست بلکه دیواره هایی آن را تقسیم بندی کرده پس دقت داشته باشید که تمامی قسمت ها متورم شوند.

تست سلامت

تست سلامت در واقع آزمایش هایی است که توسط تولید کننده و یا مصرف کننده بعد از آماده شدن محصول انجام می شود تا سالم بودن محصول مورد بررسی قرار گیرد. اولین آزمایشی که روی مبل بادی انجام می شود تست عدم نشت هوا از محفظه داخلی است به همین منظور آن را باد کرده و در مکانی بصورت بی حرکت و به مدت یک روز قرار می دهند در صورت وجود سوراخ در بدنه، هوا در این مدت از آن خارج شده و مبل بادی شکلی کم باد به خود می گیرد. آزمایش دیگر میزان تحمل آن است. در این مرحله اجسامی با وزنی مساوی با تحمل محصول روی آن قرار داده و بعد از مدتی ان را مورد بررسی قرار می دهد. معمولا آزمایش اول در مبل بادی مهم تر است. شما با خرید هر مدل از سایت نمایندگی اینتکس تا چند ساعت مهلت تست سلامت آن را خواهید داشت و این در حالی است که قبلا این تست در کارخانه تولید کننده انجام شده است.

گارانتی  و خدمات پس از فروش

مبل بادی خود دارای گارانتی نمی باشد اما خدمات پس از فروش به آن تعلق می گیرد. گارانتی تنها به پمپ باد تعلق می گیرد و به مدت 18 ماه است.

 

مطالب اخیر

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

ادامه مطلب
محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

ادامه مطلب
توپ استخری ارزان از کجا بخریم

توپ استخری ارزان از کجا بخریم

ادامه مطلب

ساعت مچی الکترونیکی بلک مچی

Brand
دسته بندی: الکترونیک
کد: MS46891340

40000 تومان
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.